مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-14حوادث

یک کشته در تصادف و 9 گازگرفتگی آخرین خبر ها از آتش نشانی تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 8:12 امروز حادثه گازگرفتگی در خیابان شقایق لویزان به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه شماره 36 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: همسایگان این ساختمان به آتش نشانان اعلام کردند که تمامی واحدهای این مجتمع مسکونی دچار گازگرفتگی شده اند و افرادی در داخل این منازل محبوس هستند از همین رو در اولین اقدام آتش نشانان با استفاده از دستگاه گازسنج بررسی کردند که تقریبا تمامی بخش های این ساختمان 34 واحدی مملو از گاز منواکسیدکربن بود.

وی با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله نسبت به خاموش کردن موتورخانه این مجتمع مسکونی اقدام کردند و در ادامه وارد واحدهای مسکونی شدند، افزود: آتش نشانان در عملیات نجات موفق شدند 20 نفر شامل 15 زن و پنج مرد را از داخل ساختمان خارج کنند که 9 نفر از این افراد بدلیل مسمومیت با گاز منواکسیدکربن جهت درمان تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی علت این حادثه گازگرفتگی را جداشدن دودکش موتورخانه اعلام کرد و از شهروندان خواست که با توجه به اینکه به نزدیک شدن فصل گرم سال، با احتیاط نسبت به جمع آوری وسایل گرمایشی و در ساختمان های مسکونی نیز که موتورخانه دارند نسبت به ایمن سازی این اماکن پرخطر اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته در تصادف و 9 گازگرفتگی آخرین خبر ها از آتش نشانی تهران

یک کشته در تصادف و 9 گازگرفتگی آخرین خبر ها از آتش نشانی تهران