مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-14ورزشي

نظر سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان درباره ادامه لیگ


سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان با بیان این که باتوجه به شیوع کرونا ویروس، مخالف ادامه لیگ برتر بانوان هستم، گفت: بوندسلیگا را با آن عظمت تعطیل می کنند و مگر ما در فوتبال بانوان دنبال چه چیزی هستیم که بخواهیم تصمیم به ادامه لیگ بگیریم؟ - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان با بیان این که باتوجه به شیوع کرونا ویروس، مخالف ادامه لیگ برتر بانوان هستم، گفت: بوندسلیگا را با آن عظمت تعطیل می کنند و مگر ما در فوتبال بانوان دنبال چه چیزی هستیم که بخواهیم تصمیم به ادامه لیگ بگیریم؟ از اسفندماه 98 تاکنون، شیوع ویروس کرونا در ایران منجر به جانباختن تعداد بسیاری از هموطنان شده و همچنان نیز افراد بسیاری به این ویروس مبتلا می شوند.

در پی شیوع این ویروس، تمامی رویدادهای ورزشی در ایران به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم و جامعه ورزش، تعطیل شدند و باتوجه به این که همچنان درگیر این ویروس هستیم، تصمیم ستاد پیشگیری از کروناویروس، در حال حاضر عدم برگزاری لیگ های برتر فوتبال آقایان و بانوان است.

فروزان سلیمانی در گفت و گو با ایسنا درخصوص چگونگی اتمام لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهارکرد: با برگزاری لیگ مخالف هستم زیرا سلامتی دختران فوتبالیست، اعضای کادرفنی و تدارکات تیم ها و همچنین کسانی که مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان درباره ادامه لیگ

نظر سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان درباره ادامه لیگ