مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-14سياسي

بوق کشتی ها به پاس قدردانی از تلاشگران جبهه سلامت به صدا درآمد


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در اقدامی نمادین و هماهنگ با سایر بنادر کشور صدای بوق امید از همه کشتی های حاضر در بنادر و لنگرگاهای هرمزگان شنیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اله مراد عفیفی پور گفت: همه کشورهای جهان اکنون با اپیدمی فراگیر ویروس کرونا یا همان COVID19 دست به گریبان هستند آنچه در این میان جلوه هایی از ایثار و تلاش را در ذهن تاریخ معاصر به یادگار ثبت می نماید، حضور پر شورکادر درمانی همه کشورها بویژه کشور عزیزمان، از پزشکان، پرستاران گرفته تا نیروهای خدماتی و پشتیبانی است که در خط مقدم مبارزه با این ویروس در بیمارستان ها و مراکز درمانی نقش پرداز صحنه های علم و عمل هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن قدردانی ا زحمات و تلاش های کلیه دست اندرکاران، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی خاطر نشان کرد: کارکنان نظام سلامت کشور در این روزها با التزام به معیارهای انسانی و اخلاقی بیش از توان جسمی خود تلاش کرده اند.

وی افزود: به صدا در آمدن بوق کشتی ها به پاس ارج نهادن به تلاش ها و معاضدتهای کادر درمانی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و به نشانه ادای احترام به مجاهدت های ایشان بود.

عفیفی پور با بیان اینکه امروز ویروس کرونا به عنوان یک کاتالیزور نظم جهانی را در حوزه های مختلف به سرعت تحت تأثیر قرار داده و زندگی ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوق کشتی ها به پاس قدردانی از تلاشگران جبهه سلامت به صدا درآمد

بوق کشتی ها به پاس قدردانی از تلاشگران جبهه سلامت به صدا درآمد