مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 06:052020-04-14سياسي

اجرای طرح کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در لرستان طی ماه رمضان


مسئول بسیج دانشجویی لرستان از اجرای طرح کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا و تامین کالاهای مورد نیاز این افراد در استان طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میلاد شرفی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا اقشار خاصی در این زمینه آسیب دیده اند، اظهار داشت: با همکاری رییس فروشگاه افق کوروش به توافقاتی در زمینه تأمین نیاز اقشار آسیب دیده رسیده ایم و این طرح در ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

وی، افزود: در این زمینه اپلیکیشنی نیز طراحی شده است که در اختیار خیرین و مردم قرار خواهد گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان، ضمن دعوت از اقشار پر درآمد و خیرین در این طرح خداپسندانه، افزود: امروز باید جامعه دانشگاهی از جمله هیئت علمی دانشگاه ها، کارمندان و افراد با حقوق ثابت پای کار بیایند و در این رزمایش قدم بردارند شرفی، اظهار داشت: کار شناسایی این افراد شروع شده است و به محض اینکه تعداد به حد نصاب برسد، کمک به اقشار آسیب دیده را آغاز خواهیم کرد.

وی همچنین به شفافیت مالی در این زمینه اشاره کرد و افزود: تمامی گزارشات مالی اعم از وجه دریافتی و تعداد خانوارهای پوشش داده شده و اطلاعات لازم در این زمینه را به سمع و بصر خیرین و مردم خواهیم رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در لرستان طی ماه رمضان

اجرای طرح کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در لرستان طی ماه رمضان