مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-14اقتصادي

افزایش 30 درصدی تماس ها با 123 درخراسان شمالی از زمان شیوع کرونا


مسئول اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از افزایش حدود 30 درصدی تماس ها با اورژانس اجتماعی این اداره کل از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از افزایش حدود 30 درصدی تماس ها با اورژانس اجتماعی این اداره کل از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

راحله فرخنده در گفت و گو با ایسنا، گفت: بیشتر تماس های انجام شده برای رفع اختلافات خانوادگی به وجود آمده بود.

وی افزود: علاوه بر آن همسرآزاری و کودک آزاری از دیگر مواردی بوده که سبب شده تا طی این مدت تلفن اورژانس اجتماعی در این اداره کل به صدا درآید.

فرخنده در ارتباط با علل اختلافات خانوادگی به وجود آمده طی مدت مذکور گفت: باقی ماندن افراد در خانه، بیکار شدن برخی از کارگران، نگرانی برای پرداخت اجاره بهای منزل و یا مغازه سبب شده بود تا به خانواده ها فشار وارد شود و موجب اختلاف بین آن ها شود.

وی با اشاره به اینکه این حوزه بعد از تماس های صورت گرفته مشاوره های لازم را به افراد ارائه می دهد، تاکید کرد: تا حدود زیادی ارائه این مشاوره ها کارساز بوده و سبب رفع اختلافات شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اما گاهی اوقات اختلافات بسیار بالاتر بوده که تیم سیار به محل اعزام می شد و مشاوره و خدمات لازم را در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی تماس ها با 123 درخراسان شمالی از زمان شیوع کرونا

افزایش 30 درصدی تماس ها با 123 درخراسان شمالی از زمان شیوع کرونا