مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-14اجتماعي

مسابقه مجازی استعدادیابی در ابهر برگزار می شود


عباس عزیزخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال این اداره از طرح های خلاقانه برای سرگرم کردن و به فعالیت واداشتن دانش آموزان در وضعیت فعلی، افزود: در روزهای کرونایی به هیچ عنوان آموزش تعطیل نیست و معلمان با ارتباط مستمر با اولیا و دانش آموزان، درس ها را ارائه می دهند.

وی با اشاره به طرح استعدادیابی ستاره ها، ابراز کرد: این مسابقه با همکاری واحد روابط عمومی در سطح شهرستان ابهر برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر تصریح کرد: از تمامی دانش آموزان دعوت می شود با کمک والدین، استعدادهای خود را در زمینه های علمی-آموزشی، فرهنگی- هنری، ورزشی، قرائت قرآن، ورزش، نقاشی، استندآپ، مجری گری و ایده های ناب در یک ویدیو حداکثر 5 دقیقه ای به صفحه مجازی آموزش و پرورش شهرستان ابهر ارسال کنند.

این مسؤول با بیان اینکه هنگام ارسال فیلم ها ذکر نام، نام خانوادگی، نام مدرسه و مقطع تحصیلی ضروری است، ادامه داد: آثار باید تا تاریخ 10 اردیبهشت به دبیرخانه استعدادیابی آموزش و پرورش شهرستان ابهر و آی دی تلگرامی @abharmedu ارسال شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا ویدئوها تا حد امکان در فضای منزل فیلم برداری شود، تاکید کرد: جمله ”این ویدیو جهت شرکت در مسابقه استعدادیابی آموزش و پرورش تهیه می شود” بعد از معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه مجازی استعدادیابی در ابهر برگزار می شود

مسابقه مجازی استعدادیابی در ابهر برگزار می شود