مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-14سياسي

به صدا درآمدن بوق کشتی ها به پاس قدردانی از تلاشگران جبهه سلامت در هرمزگان


در اقدامی نمادین و هماهنگ با سایر بنادر کشور صدای بوق امید از همه کشتی های حاضر در بنادر و لنگرگاهای هرمزگان امروز 26 فروردین ماه شنیده شد این اقدام به پاس ارج نهادن به مجاهدتهای تلاشگران جبهه سلامت و هارمونی واحد ملت های نشسته در یک کشتی و یقین به گذر از دریایی مواج بود.

- ایسنا/هرمزگان در اقدامی نمادین و هماهنگ با سایر بنادر کشور صدای بوق امید از همه کشتی های حاضر در بنادر و لنگرگاهای هرمزگان امروز 26 فروردین ماه شنیده شد این اقدام به پاس ارج نهادن به مجاهدتهای تلاشگران جبهه سلامت و هارمونی واحد ملت های نشسته در یک کشتی و یقین به گذر از دریایی مواج بود.

اله مراد عفیفی پور صبح امروز(26 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: همه کشورهای جهان اکنون با اپیدمی فراگیر ویروس کرونا یا همان COVID19 دست به گریبان هستند آنچه در این میان جلوه هایی از ایثار و تلاش را در ذهن تاریخ معاصر به یادگار ثبت می نماید، حضور پر شورکادر درمانی همه کشورها بویژه کشور عزیزمان، از پزشکان، پرستاران گرفته تا نیروهای خدماتی و پشتیبانی است که در خط مقدم مبارزه با این ویروس در بیمارستان ها و مراکز درمانی نقش پرداز صحنه های علم و عمل هستند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن قدردانی ا زحمات و تلاش های کلیه دست اندرکاران، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی خاطر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صدا درآمدن بوق کشتی ها به پاس قدردانی از تلاشگران جبهه سلامت در هرمزگان

به صدا درآمدن بوق کشتی ها به پاس قدردانی از تلاشگران جبهه سلامت در هرمزگان