مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-14سياسي

سایت موزه پیاده راه امام(ره) همدان پیشرفتی ندارد/ شهردار پاسخگو باشد


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان بابیان اینکه 3سال از اجرای سایت موزه میدان امام(ره) می گذرد، گفت: شهردار باید در این زمینه باید پاسخگو باشد.

- همدان- رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان بابیان اینکه 3سال از اجرای سایت موزه میدان امام(ره) می گذرد، گفت: شهردار باید در این زمینه باید پاسخگو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کاوسی امید صبح سه شنبه در کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان بر تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام شهر همدان تأکید کرد و یادآور شد: حدود 3 سال است که سایت موزه پیاده راه امام (ره) در حال اجراست؛ اما هنوز پیشرفتی نداشته و شهردار باید در این زمینه باید پاسخگو باشد.

اکبر کاوسی امید همچنین تسریع در اجرای پروژه خط لوله گذاری انتقال آب های سطحی شهرک ولی عصر (عج) را ضروری دانست.

رییس شورای شهر همدان نیز در این جلسه با اشاره به بحران جهانی کرونا، گفت: پروژه پل سردار شهید همدانی به رغم اینکه در حال حاضر فعال است اما در شرایط کنونی باید به گونه ای پیش رفت که بتوانیم به وعده های خود عمل کنیم.

شهریورماه و وعده تکمیل فاز اول پروژه پل سردار شهید همدانی کامران گردان افزود: می توان حداقل تا شهریورماه امسال فاز نخست پل سردار شهید همدانی را به اتمام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت موزه پیاده راه امام(ره) همدان پیشرفتی ندارد/ شهردار پاسخگو باشد

سایت موزه پیاده راه امام(ره) همدان پیشرفتی ندارد/ شهردار پاسخگو باشد