مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-14فرهنگي

تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در فیلم گردی


عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای کودک و نوجوان در سال 1398 به فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی «امیر داسارگر» و تهیه کنندگی «حامد بامروت نژاد» می رسد.

- عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای کودک و نوجوان در سال 1398 به فیلم منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فیلم گردی، این اثر که به عنوان پیشکش سینمای ایران به نوجوانان ایرانی شناخته می شود، از 26 ام فروردین 1399 در سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی پخش می شود.

به گفته سازندگان تندیس پر مخاطب ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و همچنین علیرضا اکبری برای بازی در این فیلم پروانه زرین بهترین بازیگری را از آن خود کرد.

منطقه پرواز ممنوع داستانی از دل نوجوانان برای همه ایرانی ها منطقه پرواز ممنوع روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیداشدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری های مختلف و مهیجی می شوند.

با این حال موضوعاتی همچون مدافعان حرم، فعالیت های علمی دانش آموزان، دستاوردهای علمی، فناوری و نظامی کشور و سایر موضوعات راهبردی نیز در بستر یک داستان جذاب و پرکشش برای مخاطبان به تصویر کشیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در فیلم گردی

تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در فیلم گردی