مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-14اجتماعي

استفاده از 60 میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده در تبریز


رییس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا روزهای اخیر، 60 میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضد عفونی معابر و خیابان های تبریز استفاده شده است.

- رییس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز خبر داد استفاده از 60 میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا روزهای اخیر، 60 میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضد عفونی معابر و خیابان های تبریز استفاده شده است.

محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: حدود 100 هزار لیتر نیز محلول ضدعفونی کننده سطح برای داخل ساختمان ها و اداره ها استفاده شده است.

وی با اشاره به ضدعفونی سطح شهر افزود: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی در خصوص محلات پرخطر و آلوده، برنامه های ضدعفونی سطح شهر به طور روزانه و زمانبندی شده توسط ستاد مقابله با کرونا به مناطق اعلام می شود.

وی ادامه داد: تمام مجتمع های عمومی نیز بدون استثنا و با نوبت و زمان بندی ضدعفونی می شوند.

حسن زاده از برنامه ریزی برای ساماندهی گروه های خودجوش خبر داد و افزود: علاوه بر نیروهای ضدعفونی کننده در شهرداری از جمله خدمات شهری و آتش نشانی، نیروهای مستقل دیگری نیز در این ستاد مشغول فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از 60 میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده در تبریز

استفاده از 60 میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده در تبریز