مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-14سياسي

22 واحد مسکن شهری در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 22 واحد مسکن شهری در شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

- سهراب رییسی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح های عمرانی در شهرستان های 10 گانه استان اظهارداشت: به مناسبت دهه حساب 100 حضرت امام (ره) اجرای طرح هادی در چهار روستای دهنومحمدحسین، شش بهره میان، مأمور و گوشه در شهرستان لردگان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کلنگ زنی پروژه های این شهرستان افزود: اجرای طرح هادی در روستای بیدله و اجرای طرح هادی دیگر در روستاهای ده گلابی علیا و تل ماران کلنگ زنی می شود.

وی بیان کرد: هدف از اجرای طرح های هادی روستایی ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم به منظور بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیست و عمومی است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه 22 واحدی مسکن شهری در شهر لردگان با حدود سه میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 واحد مسکن شهری در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید

22 واحد مسکن شهری در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید