مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 04:052020-04-14اجتماعي

ماجرای ریزش بخشی از برج «قلعه فورگ» درمیان چه بود؟+ فیلم


امیر اسماعیل شهسواری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در درمیان، اظهار داشت: بنای دور قلعه فورگ از سنگ بوده و با توجه به استفاده از ملات های نامناسب در ساخت برج از عدم استحکام کافی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اواخر سال گذشته بازدیدهای مختلف از قلعه فورگ انجام شد که با توجه به وقوع بارندگی ها، ریزش یکی از برج ها به دلیل نداشتن استحکام لازم در ضلع جنوب غربی قلعه محتمل بود، بیان داشت: برجی که روز گذشته دچار ریزش شد در حال دوباره سازی بوده و خوشبختانه ریزش برج خسارت جانی و مالی نداشته است.

مسؤول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درمیان با اشاره به اینکه ریزش برج اتفاق غیرمترقبه و غیرقابل پیش بینی نبوده، مطرح کرد: این برج در حاشیه بیرونی قلعه قرار دارد و ریزش برج اتفاق پیش بینی شده بود به همین دلیل نسبت به تخلیه منازل مسکونی پایین دست اقدام کردیم.

شهسواری اضافه کرد: برای جلوگیری از خسارت به واحدهای مسکونی و احتمال ریزش برج قلعه از ساکنین واحدهای مسکونی زیردست خواستیم به مدت دو ماه منازل خود را تخلیه و کار تخلیه منازل 11 فروردین ماه توسط مالکین انجام و برای رفع خطر برج اقدام کردیم.

وی در خصوص ریزش بخشی از برج ضلع جنوب غربی قلعه فورگ ، مطرح کرد: دو روز گذشته که کارگران سنگ های اطراف برج را جمع آوری می کردند یک قسمتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ریزش بخشی از برج «قلعه فورگ» درمیان چه بود؟+ فیلم

ماجرای ریزش بخشی از برج «قلعه فورگ» درمیان چه بود؟+ فیلم