مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-14اقتصادي

هدفگذاری 39 طرح اقتصادی فرآوری محصولات کشاورزی در استان مرکزی


علی صفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل هفت طرح در گروه محصولات باغی، 9 طرح خوراک دام، 6 طرح در بخش دامی، 13 طرح زراعی، 2 طرح سردخانه، یک طرح شیلاتی و یک طرح تولید کود است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها یک میلیون و 198 هزار تن مواد خام کشاورزی به ظرفیت جذب واحدهای صنایع تبدیلی استان افزوده می شود.

صفری یادآورشد: 265 واحد صنایع تبدیلی، تکمیلی و عمل آوری فرآورده های محصولات خام کشاورزی با ظرفیت 2 میلیون و 628 هزار تن در استان مرکزی فعال بوده و فعالیت این واحدها در استان برای چهار هزار و 512 نفر اشتغال زایی شده است.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ظرفیت تولید محصولات کشاورزی استان را حدود 2 میلیون و 815 هزار تن عنوان کرد و افزود: نسبت رشد محصولات فرآوری شده به محصولات تولیدی استان هشت و پنج دهم درصد است.

صفری اضافه کرد: این ظرفیت با توسعه طرح ها و آغاز به کار 34 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی با اعتباری یک هزار و 432 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: 210 میلیارد ریال این اعتبارات از محل اعتبارات دولتی و بقیه از محل آورده شخصی بهره برداران و پرداخت تسهیلات تامین شده است.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه جذب 329 هزار تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری 39 طرح اقتصادی فرآوری محصولات کشاورزی در استان مرکزی

هدفگذاری 39 طرح اقتصادی فرآوری محصولات کشاورزی در استان مرکزی