مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-13اقتصادي

صنعتی شدن کردستان نیازمند سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد تومانی است


محمد دره وزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در بخش صنعت 24 طرح صنعتی نیازمند تسهیلات و حمایت در استان مشخص شده است که برای آن تسهیلات ارزی و ریالی معادل 26 هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: طرح های صنعتی تعریف شده یک میلیارد و 378 میلیون یورو ارز و بیش از چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی نیاز دارند که مجموع این دو رقم به 26 هزار میلیارد تومان می رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه اکثر پروژه های تعریف شده دارای پیشرفت فیزیکی هستند و سرمایه گذار آنها مشخص است، ادامه داد: با به سرانجام رسیدن این طرح ها بصورت مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از 20 هزار نفر شغل ایجاد می شود.

دره وزمی با بیان اینکه بیشتر طرح های صنعتی جزء طرح های پیشران هستند، یادآور شد: زنجیره فولاد کردستان، پتروشیمی بعثت، تولید لاستیک رازی، طلای سقز برخی از پروژه هایی هستند که می توانند در استان تحول ایجاد کنند.

وی خواستار حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی شد و بیان کرد: انتظار داریم در سال جهش تولید همانند سال گذشته یارانه سود تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شود.

تولید در کردستان تعطیل نیست رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به فعالیت بخش خصوصی اعتقاد کامل وجود دارد و از هر امکانی برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی شدن کردستان نیازمند سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد تومانی است

صنعتی شدن کردستان نیازمند سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد تومانی است