مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 02:552020-04-13سياسي

مدیریتِ مهارِ ویروس کرونا در کشور بی نظیر بوده است


نماینده مسیحان ارامنه حوزه جنوب ایران در مجلس گفت: روند کار و مدیریتی که برای مهار ویروس کرونا در کشور و کمک به اقشار آسیب پذیر انجام شد بی نظیر بود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مسیحان ارامنه حوزه جنوب ایران در مجلس گفت: روند کار و مدیریتی که برای مهار ویروس کرونا در کشور و کمک به اقشار آسیب پذیر انجام شد بی نظیر بود.

ژرژیک آبرامیان در گفت و گو با ایسنا در خصوص مدیریت ویروسکرونا در کشور از ابتدا تا کنون و همبستگی به وجود آمده در میان مردم برای کمک به اقشار آسیب پذیر در این شرایط، اظهار کرد: معتقدم برای جمع بندی کامل در این خصوص نیاز به زمان بیشتری داریم، اما روند کار و مدیریتی که برای مهار ویروس کرونا در کشور و کمک به اقشار آسیب پذیر انجام شد بی نظیر بود.

وی افزود: اگر بخواهیم یک مقایسه سطحی بر اساس داده ها و گزاره ها کنیم متوجه می شویم که از نظر رفتاری، خرد اجتماعی، ساز و کار دولتی و درمانی بی نظیر بودیم و در این برهه از زمان می توانیم ادعا کنیم که دستاورد بزرگی در مدیریت ویروس کرونا و رفتارهای مثبت اجتماعی داشته ایم.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای مثال زمانی که دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد مردم به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی پی بردند و بسیاری از این دستورالعمل ها را اجرا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریتِ مهارِ ویروس کرونا در کشور بی نظیر بوده است

مدیریتِ مهارِ ویروس کرونا در کشور بی نظیر بوده است