مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-13اقتصادي

افزون بر هزار واحد آسیب دیده از سیل در جنوب کرمان بازسازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدجواد فدایی روز دوشنبه در نشست هماهنگی تسهیلات بانک های عامل ستاد بازسازی سیل با اشاره به خسارت های زیاد حوادث متعدد طبیعی به مردم در این استان افزود: یکی از مشکلات کرمان به بی اطلاعی مدیران کشوری از وضعیت مردم در مناطق محروم بویژه در جنوب و شرق استان برمی گردد و بسیاری از مدیران در جریان مشکلات نیستند.

وی با اشاره به اهمیت سفر مقامات و مدیران کشوری به استان کرمان تصریح کرد: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به جنوب استان، از مدیران خواستم به نحوی برنامه ریزی کنند که دکتر نوبخت حتما برای لحظاتی در یک خانه کپری مهمان مردم شود که این اتفاق افتاد و نتیجه این سفر تنها در یک مورد به ساخت 10 هزار واحد مسکونی ویژه محرومین انجامید و از بهمن ماه 97 تا بهمن ماه 98 تعداد 6 هزار واحد ساخته شد.

استاندار کرمان تصریح کرد: از نظر اخلاقی در برابر مردم آسیب دیده از سیل مسئولیم و باید برای حل مشکلات آن ها تلاش و از حق آن ها دفاع کنیم.

فدایی با اشاره به مشکلات متعدد معیشت، مسکن و اشتغال در جنوب استان کرمان بویژه مناطق سیل زده رودبارجنوب گفت: شرایط مردم در این مناطق با وجود ظرفیت های متعدد کشاورزی به دلیل مدیریت نادرست حاکم بر کشاورزی سخت است و مردم در وضع خوبی بسر نمی برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر هزار واحد آسیب دیده از سیل در جنوب کرمان بازسازی می شود

افزون بر هزار واحد آسیب دیده از سیل در جنوب کرمان بازسازی می شود