مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 11:202020-04-13حوادث

خسارت 25 میلیارد ریالی به جاده های جوین


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جوین گفت: به غیر از محور سه راهی رامشین و اسید سیتریک، بقیه جاده های شهرستان جوین باز هست و رانندگان با سرعت مطمئنه می توانند رانندگی کنند.

- علی اصغر سمیعی زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت جاده های این شهرستان با اظهار اینکه در مسیر روستای برغمد به جغتای دو دهنه پل جاده تخریب شده و دستک سه دهنه پل پنج متری توسط آب تخریب شده و امکان تخریب آنها وجود دارد، گفت: در مسیر سه راهی روستای رامشین دستک پل سه متری توسط آب تخریب و پل در حال واژگونی و جاده مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه در محور نقاب به سمت سه راه انداده دستک دو پل تخریب شده و چهار دستگاه لوله برای جلوگیری از آبگرفتگی منازل مردم شکافتیم تا آب از مسیر جاده عبور کند و به زودی این مسیرها تعمیر خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جوین با تشکر و قدردانی از فرماندار جوین برای مدیریت بحران در منطقه افزود: برآورد اولیه ما خسارت 25 میلیارد ریالی به جاده ها و پل های روستایی شهرستان جوین است.

وی با اشاره به اینکه در مسیرهایی که راه مسدود شده با تیغ زنی کنار جاده برخی مسیرها باز شده و امکان تردد با احتیاط و سرعت مطمئنه فراهم شده است، بیان کرد: 100 کیلومتر از راه های روستایی و فرعی شهرستان جوین به علت جاری شدن سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 25 میلیارد ریالی به جاده های جوین

خسارت 25 میلیارد ریالی به جاده های جوین