مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-13سياسي

ورود مجلس به نحوه هزینه کرد «یک میلیارد یورو بودجه کرونا»


کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ساز و کار دولت برای هزینه کرد «بودجه یک میلیارد یورویی مقابله با عوارض کرونا» را مورد بررسی قرار می دهد.

- کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ساز و کار دولت برای هزینه کرد بودجه یک میلیارد یورویی مقابله با عوارض کرونا را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روز سه شنبه (26 فرودین 99) جلسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دستور جلسه کمیسیون های اجتماعی، اقتصادی، امنیت ملی و سیاست خارجی، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی به موضوع ویروس کرونا اختصاص می یابد.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بررسی برنامه های دولت جهت هزینه کرد مبلغ یک میلیارد یورو که از محل صندوق توسعه ملی برای مهار بیماری کرونا برداشت کرده است را در دستور کار دارد .

کمیسیون اجتماعی نیز نشستی مشترک با شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی میزان شیوع کرونا و پیامدهای آن و همچنین اقدامات انجام شده در خصوص حمایت از کارگران و مشاغل تعطیل شده را در دستور کار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجلس به نحوه هزینه کرد «یک میلیارد یورو بودجه کرونا»

ورود مجلس به نحوه هزینه کرد «یک میلیارد یورو بودجه کرونا»