مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-13سياسي

گروه جهادی لجستیک تریلرداران استان مرکزی تشکیل شد


فرمانده پایگاه بسیج تریلرداران استان مرکزی از تشکیل گروه جهادی لجستیک با هماهنگی بسیج سازندگی به منظور مقابله با کرونا در استان خبر داد.

- نادر مددی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با بیان اینکه پایگاه بسیج تریلرداران استان مرکزی از سال 96 تشکیل و آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: پایگاه بسیج تریلرداران استان با موافقت سپاه روح الله استان تشکیل و تحت حمایت بسیج اصناف فعالیت می کند.

وی بیان کرد: جهادگران این پایگاه بسیج همواره در بحران های کشور همچون سیل خوزستان، زلزله سرپل ذهاب وارد میدان شده و در جابجایی کانکس و کمک های مردمی همکاری داشتند.

فرمانده پایگاه بسیج تریلرداران استان مرکزی خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی نیز جهادگران راننده با موکب داران همکاری کرده و امروز نیز با شیوع ویروس کرونا وارد عمل شدند.

مددی گفت: 3000 پک بهداشتی تهیه و در بین رانندگان توزیع شد در حالی که توزیع بیش از 1500 پک نیز در مناطق محروم استان در دستور کار است.

وی ادامه داد: پایگاه بسیج تریلرداران استان بیش از 1000 راننده عضو دارد که با هماهنگی سپاه روح الله به هموطنان خدمات رسانی می کنند.

فرمانده پایگاه بسیج تریلرداران استان مرکزی تصریح کرد: با همکاری خیرین شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی و پیمانکاران این شرکت مواد ضدعفونی کننده تهیه شده و در بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه جهادی لجستیک تریلرداران استان مرکزی تشکیل شد

گروه جهادی لجستیک تریلرداران استان مرکزی تشکیل شد