مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 10:302020-04-13اقتصادي

قیمت گوشت مرغ در بازار زنجان کاهش یافت


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش تقاضا برای خرید گوشت مرغ، قیمت این محصول در بازار استان زنجان کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد تاراسی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 470 تن مرغ خریداری شده و اکنون شرایط قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کورنا و کاهش تقاضا برای خرید گوشت مرغ، قیمت این محصوص در بازار استان زنجان کاهش یافته است، افزود: قیمت مرغ هم اکنون در فروشگاه ها به ازای هر کیلوگرم 11 هزار تومان است که پیش بینی می شود این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

تاراسی گفت: با شیوع بیماری کرونا و کاهش مصرف مردم، جوجه ریزی هایی که در اواخر سال گذشته و اوایل امسال برای تامین مرغ در ایام عید و ماه مبارک رمضان انجام شده بود، به فروش نرفت و مرغداری ها با مشکل مواجه شدند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچ مشکلی در تامین مرغ و گوشت قرمز گرم مردم در ماه مبارک رمضان در استان زنجان نخواهیم داشت.

تاراسی ادامه داد: امسال یک میلیون و 100 هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای جوجه ریزی استان انجام شد، در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 2 میلیون و 200 هزار قطعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت مرغ در بازار زنجان کاهش یافت

قیمت گوشت مرغ در بازار زنجان کاهش یافت