مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-13اقتصادي

ساخت دستگاه اتوماتیک پاشیدن مواد ضدعفونی کننده بر روی خودروها


مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی از ساخت دستگاه اتوماتیک به منظور پاشیدن مواد ضدعفونی کننده برروی خودروها توسط بسیج مهندسین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مهدی لطیفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج مهندسی صنعتی و بسیج مهندسی عمران با 14 گروه جهادی به طور شبانه روز وارد عمل شد و اقدامات پیشگیرانه را در ابعاد مختلفی انجام دادند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که توسط بسیج مهندسی صنعتی انجام شد ساخت دستگاه اتوماتیک به منظور پاشیدن مواد ضدعفونی کننده بر روی خودروهای ورودی به شهر دلیجان بود که توسط اعضای جهادی مهندسین برق، الکترونیک و مکانیک به وقوع پیوست و توانست به طور چشمگیری برای مبارزه با کرونا موثر باشد.

 مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی گفت: همچنین بسیج مهندسی در ضدعفونی کردن معابر شهری در قالب گروه های جهادی نیز اقدامات گسترده ای انجام دادند که در همین راستا تهیه الکل و مواد ضدعفونی کننده از صنایع مستقر در شهرستان را نیز در دستور کار خود قرار داد و بخشی از نیازهای مهم در گندزدایی و ضدعفونی کردن را پوشش دهد.

لطیفی گفت: تهیه و توزیع بسته های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک و دستکش به تعداد 10 هزار بسته و توزیع در مناطق محروم و حاشیه نشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه اتوماتیک پاشیدن مواد ضدعفونی کننده بر روی خودروها

ساخت دستگاه اتوماتیک پاشیدن مواد ضدعفونی کننده بر روی خودروها