مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:552020-04-13فرهنگي

«تام هنکس» از خانه، مجری یک برنامه تلویزیونی زنده شد


«تام هنکس» پس از گذراندن دوره نقاهت ابتلا به ویروس کرونا، به عنوان مجری میهمان از خانه اش برنامه شوی زنده تلویزیونی شنبه شب را اجرا کرد.

- ، برنامه تلویزونی "شوی زنده شنبه شب" که پس از شیوع ویروس کرونا برای مدتی تعطیل شده بود در اولین اپیزود جدید خود با حضور تام هنکس به عنوان مجری میزبان همراه شد و این بازیگر برنده اسکار از آشپزخانه خانه اش به اجرای برنامه پرداخت.

این اولین بار در تاریخ 45 ساله "شوی زنده شنبه شب" است که این برنامه تلویزونی از محلی غیر از استودیو اصلی آن به روی آنتن میرود.

آخرین بار در تاریخ 7 مارس (بیش از یک ماه پیش) بود که این برنامه تلویزیونی به صورت معمول در "استودیو 8H" در راکفلرسنتر اجرا شده بود و پس از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود.

در این شوی زنده تلویزیونی تمامی 17 میهمان اصلی برنامه از خانه اشان و در قرنظینه با استفاده از تماس ویدئویی به اجرای برنامه پرداختند.

تام هنکس 63 ساله در حالی در این برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت از شبکه NBC حاضر شد که در تاریخ 11 مارس از مثبت شدن تست کرونای خودش و همسرش ریتا ویلسون در استرالیا خبر داده بود، پس از گذراندن دو هفته قرنطینه به آمریکا بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تام هنکس» از خانه، مجری یک برنامه تلویزیونی زنده شد

«تام هنکس» از خانه، مجری یک برنامه تلویزیونی زنده شد