مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:552020-04-13سياسي

ماشین ضدعفونی کننده اتوماتیک شهری در اردبیل رونمایی شد


به همت دامون نوری و کاظم بی پیرایه فناوران پارک علم و فناوری اردبیل و بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ماشین ضدعفونی کننده اتوماتیک شهری در اردبیل رونمایی شد.

- ایسنا/اردبیل به همت دامون نوری و کاظم بی پیرایه فناوران پارک علم و فناوری اردبیل و بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ماشین ضدعفونی کننده اتوماتیک شهری در اردبیل رونمایی شد.

اکبر بهنام جو در مراسم رونمایی از ماشین ضدعفونی کننده اتوماتیک شهری در اردبیل، همکاری دو مجموعه پارک علم و فناوری و سپاه حضرت عباس(ع) را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: این دستگاه که برای عرض های چهار الی 12 متر طراحی شده می تواند محل عبور مرور افراد در خیابانها که محل اصلی آلودگی ها به شمار می رود را پاکسازی کند.

وی با بیان اینکه قابلیت این دستگاه ضدعفونی پیاده رو و دیوارهای خیابان است، گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره مندی از این دستگاه سطح بهداشتی اردبیل را بالا برده و به شکل گسترده تری اقدام به ضدعفونی خیابان ها و معابر عمومی کنیم.

همچنین این دستگاه موجبات تندرستی و سلامت بیشتر مردم را فراهم آورد.

در ادامه حبیب ابراهیم پور رییس پارک علم و فناوری اردبیل با بیان اینکه این دستگاه جایگزین مناسبی برای روش های سنتی و دستی محلول پاشی و ضدعفونی شهری می شود، گفت: پارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین ضدعفونی کننده اتوماتیک شهری در اردبیل رونمایی شد

ماشین ضدعفونی کننده اتوماتیک شهری در اردبیل رونمایی شد