مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-13اقتصادي

افزایش تعداد کارشناسان در پی کرونا پشت خط 123 استان فارس


مدیرکل بهزیستی استان فارس در پی شیوع کرونا از افزایش تعداد کارشناسان پشت خط 123 خبر داد و گفت: این کارشناسان شبانه روزی مشغول پاسخگویی به تماس های شهروندان هستند.

- محمد صادق کشفی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در ایران و اکثر نقاط جهان منجر به ماندن اجباری مردم در خانه ها شده است، گفت: در خانه ماندن افزون بر کلافه شدن، موجب پدیده آزار کودکان، سالمندان، معلولان و خشونت علیه زنان در برخی از خانواده ها شده است، از سویی پیامدهای اقتصادی و فشار روانی حاصل از وحشت این بیماری منجر به تعطیلی کسب و کارها و بیکاری شده و خشونت خانگی را تشدید کرده است.

به گفته مدیرکل بهزیستی فارس، بر اساس بررسی های صورت گرفته، این پدیده خاص ایران نیست و کشورهای درگیر این بیماری هم با خشونت دست و پنجه نرم می کنند.

در این راستا، مراکز اورژانس اجتماعی که با هدف مداخله در موارد خشونت خانگی در سال های قبل راه اندازی شده اند و با توجه به حساسیت شرایط کنونی بیش از پیش در جهت خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده اجتماعی فعالیت می کنند.

کشفی نژاد با بیان اینکه در روزهای اخیر با پیامک وزارت بهداشت برای هدایت خانوارها در صورت بروز مشکل خانوادگی از جمله کودک آزادی و همسرآزاری با این مراکز، تماس ها با 123 چندین برابر روزهای گذشته افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد کارشناسان در پی کرونا پشت خط 123 استان فارس

افزایش تعداد کارشناسان در پی کرونا پشت خط 123 استان فارس