مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:262020-04-13سياسي

تکلیف نابسامانی ها در حوزه جهاد کشاورزی مشخص شود


نماینده شاهرود و میامی در مجلس طی تذکر کتبی به رییس جمهور خواهان روشن شدن تکلیف نابسامانی های حوزه جهاد کشاورزی از جمله سرمازگی باغات و مشکلات دامداران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده شاهرود و میامی در مجلس، سید حسن حسینی شاهرودی در تذکر کتبی به حسن روحانی رییس جمهور ایران اسلامی خواستار روشن شدن تکلیف آنچه وی نابسامانی های وزارت جهاد کشاورزی در تأمین نهاده های دامی، مرغ های تولیدی، دامداری های پرواری و… دانست و افزود: برابر اعلام هواشناسی سرمایی بدتر از سنوات گذشته در پیش است و باغداران نگران محصولات خود هستند.

وی در این یادداشت کتبی آورده است: نهاده های دامی به حداقل خود رسیده و تکلیف مرغ های تولیدی در شهرستان شاهرود و میامی هنوز نامشخص است از سوی دیگر دام های پرواری مدت ها است که از زمان کشتارشان گذشته و بازار ندارند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس در ادامه تذکر کتبی به رییس جمهور آورده است: شیر دامداران روستایی امروز روی دستشان مانده و همچنان مردم ما گوشت و مرغ و لبنیات را با قیمت بالا می خرند.

حسینی شاهرودی اما تذکر کتبی به رییس جمهور درباره عملکرد حوزه جهاد کشاورزی را با یک سوال به پایان رسانده و گفته است: چه اقداماتی در حوزه کرونا و بخش جهاد کشاورزی تاکنون انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف نابسامانی ها در حوزه جهاد کشاورزی مشخص شود

تکلیف نابسامانی ها در حوزه جهاد کشاورزی مشخص شود