مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-13ورزشي

کرونا صحنه آزمون مردان خدمت/ نمایندگان فعلی البرز کجا هستند؟


در حالی که نمایندگان منتخب مردم قبل از آغاز دوره مسؤلیتشان در استان البرز مدام در حال سرکشی به مجموعه های مردمی و نهاد های مرتبط با ستاد مبارزه با کرونا هستند از نمایندگان فعلی این استان تحرکخاصی دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، کرونا علاوه بر مشکلات و خسارت هایی که به همراه داشت موجب شد جلوه های زیبایی از همبستگی ملی در بین مردم ایران دیده شود و روزی نبود که شاهد رشادت ها و ایثار و فداکاری اقشار مختلف مردم در جای جای این کشور نباشیم.

نیروهای مردمی، بسیج، هلال احمر، کادر بهداشت و درمان، طلاب و روحانیون، ورزشکاران، موسسات و سازمان های خیریه مردم نهاد، دانشجویان، اصناف، کارخانجات تولید مواد بهداشتی و شوینده و .

هرکس به تناسب طرفیت خود در این میدان مبارزه حاضر شده و سعی در کمک به حل این بحران دارند.

در روزهایی که پیگیری امور مردم از بالاترین اولویت ممکن برخوردار بود و پای سلامت مردم و حفظ جان آن ها در میان بود مهدی عسگری و علی حدادی نمایندگان منتخب مردم در استان البرز مدام در حال سرکشی به مجموعه های مردمی و نهاد های مرتبط با ستاد مبارزه با کرونا بودند و هستند تا روند تامین نیازهای مختلف بهداشتی و معیشتی مردم در این شرایط تسهیل شود در حالیکه هنوز بر مسند نمایندگی مجلس ننشسته اند و قدرت اجرایی لازم را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا صحنه آزمون مردان خدمت/ نمایندگان فعلی البرز کجا هستند؟

کرونا صحنه آزمون مردان خدمت/ نمایندگان فعلی البرز کجا هستند؟