مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-13اقتصادي

تجهیز استخر شهید اشرفی اصفهانی 5 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


برای اینکه بتوانیم استخر شهید اشرفی اصفهانی را برای رشته شیرجه هم مناسب سازی کنیم، به حدود چهار تا پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

- تجهیز استخر شهید "اشرفی اصفهانی" 5 میلیارد تومان اعتبار می خواهد ایسنا/کرمانشاه رییس هیات شنا استان کرمانشاه گفت: برای اینکه بتوانیم استخر شهید اشرفی اصفهانی را برای رشته شیرجه هم مناسب سازی کنیم، به حدود چهار تا پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

پیمان جاویدان در گفت و گو با ایسنا، کرمانشاه را از قطب های حال حاضر شنای کشور بویژه در رده های پایه برشمرد و اظهار کرد: طی هفت سال گذشته شاهد جهش بسیار خوبی در شنای استان بوده ایم، بگونه ای که از رتبه 17 کشوری در سال 1392 اکنون به جایی رسیده ایم که رکوردهای ملی رده های سنی مختلف در دست شناگران کرمانشاهی است.

وی بااشاره به عضویت تعدادی از شناگران کرمانشاهی در تیم ملی، افزود: وضعیت خوبی که در این رشته داریم باعث شد تا سال گذشته بااستفاده از شناگران بومی در رقابت های لیگ برتر کشور شرکت کنیم که در مرحله اول و دوم این لیگ در جایگاه چهارم قرار گرفتیم و مرحله سوم و نهایی رقابت ها نیز به دلیل کرونا فعلا متوقف شده است.

رییس هیات شنا استان کرمانشاه در ادامه گفت: هرچند که استخر شهید اشرفی اصفهانی به عنوان خانه شنا، شیرجه و واترپلو استان و دبیرخانه غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز استخر شهید اشرفی اصفهانی 5 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

تجهیز استخر شهید اشرفی اصفهانی 5 میلیارد تومان اعتبار می خواهد