مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-13اقتصادي

یک سوم سد نعمت آباد اسدآباد آبگیری شد


معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان اسدآباد از آبگیری یک سوم ظرفیت سد نعمت آباد شهرستان در بارندگی های روزهای اخیر خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان اسدآباد از آبگیری یک سوم ظرفیت سد نعمت آباد شهرستان در بارندگی های روزهای اخیر خبر داد.

لیلا امیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظرفیت سد نعمت آباد اسدآباد چهار میلیون مترمکعب بوده که در بارش های اخیر یک میلیون و 700 مترمکعب سد آبگیری شده و پیش بینی شده بارش های آینده موجب سریز شدن سد با توجه به ظرفیت موجود آن نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش سد پروژه 17 ساله سدنعمت آباد دارای 100 درصد و بخش حفاظت مکانیکی سد دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است اما هنوز دستور آبگیری آن صادر نشده است، افزود: دستور آبگیری و افتتاح و بهره برداری 100 درصدی پروژه سد نعمت در سالجاری انجام خواهد شد.

امیدی میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را افزون بر 30 میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: افتتاح پروژه سد نعمت آباد به صورت مستقیم برای 150 نفر و غیرمستقیم برای 400 نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه ملی سدنعمت آباد شهرستان در پایان سال 82 کلنگ زنی و در سال 83 عملیات اجرایی این طرح مهم آغاز شده است، تصریح کرد: این سد خاکی همگن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم سد نعمت آباد اسدآباد آبگیری شد

یک سوم سد نعمت آباد اسدآباد آبگیری شد