مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-13اقتصادي

خسارت 40 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی بردسکن


مدیر جهادکشاورزی بردسکن از وارد شدن خسارت  40 میلیارد تومانی به مزارع و باغات این شهرستان براثر وقوع سیلاب و بارندگی چند روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهادکشاورزی بردسکن از وارد شدن خسارت  40 میلیارد تومانی به مزارع و باغات این شهرستان براثر وقوع سیلاب و بارندگی چند روز گذشته خبر داد.

علیرضا مهمیز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همانگونه که پیش بینی می‎شد، مناطق کوهپایه دچار سرمازدگی شده و به محصولات گردو، زردآلو و بادام خسارت‎هایی وارد شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گرده افشانی درختان پسته با باد انجام می‎شود، بارندگی به رقم فندقی این محصول خسارت‎هایی وارد و از سویی سیل نیز به بخشی از کشاورزی شهرستان خسارت وارد کرد.

مهمیز عنوان کرد: براساس برآوردهای اولیه صورت گرفته، تاکنون باغات و مزارع شهرستان بردسکن دچار خسارت 40 میلیارد تومانی شدند، البته از ابتدای سال جاری طی دو مرحله دیگر نیز به میزان 6 میلیارد و 900 میلیون تومان و 27 میلیارد و 500 میلیون تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد شده است.

مدیر جهادکشاورزی بردسکن با بیان اینکه گزارش خسارت‎های وارده به ستاد بحران خراسان رضوی و نیز سازمان جهادکشاورزی اعلام شده است، تصریح کرد: در برآورد اولیه کارشناسان جهادکشاورزی از مزارع و باغات در سطح این شهرستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 40 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی بردسکن

خسارت 40 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی بردسکن