مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-13اجتماعي

از تولد تا پیگیری برای ثبت چشمه آب گوگرد در ایلام+عکس


«بانویزه» یکی از روستاهای زیبا از نظر طبیعت در استان ایلام است، این روستا دارای جاذبه های گردشگری است، اخیرا نیز چشمه های آب گرم گوگرد نیز در این منطقه یافت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام دارای روستاهای کوچک و بزرگ بسیاری است و هر کدام از روستاها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و اگر به صورت شایسته مورد توجه قرار گیرد باعث رشد و توسعه روستا می شود.

روستای بانویزه با چشم انداز طبیعی بسیار زیبا در استان ایلام است که دارای چشمه های گوگردی است.

روستای بانویزه از توابع بخش چوار شهرستان ایلام و در فاصله 30 کیلومتری از شهر ایلام قرار دارد؛ وجود گوگرد در چشمه های این روستا باعث ایجاد بوی گوگرد در اطراف چشمه ها شده است.

ظرفیتی بلا استفاده در روستاهای ایلام این روستا دارای چشمه های گوگردی در کنار طبیعت کم نظیر است؛ آب این چشمه ها و ظرفیت و پتانسیل خدادادی بدون استفاده از منطقه خارج می شود.

در حالی که می توان با سرمایه گذاری و ایجاد استخرهای آب و معرفی منطقه زمینه ورود مسافران بسیاری را از بیماران به منطقه فراهم کرد و این امر می تواند نقش مهمی در توسعه منطقه ایفا کند.

پیگیری خبرنگار فارس برای ثبت چشمه های آب گوگرد بانویزه به منظور بررسی این چشمه گوگردی به سراغ مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولد تا پیگیری برای ثبت چشمه آب گوگرد در ایلام+عکس

از تولد تا پیگیری برای ثبت چشمه آب گوگرد در ایلام+عکس