مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-13سياسي

نقش مرحوم اکبرزاده در ارتقاء شعر آیینی خراسان


شاعر و مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه مرحوم اکبرزاده به تنهایی در ارتقاء شعر آیینی خراسان تأثیرگذار بود، گفت: او همواره به دنبال آن بود که اشعاری ولایی و انقلابی بسراید.

- مشهد - شاعر و مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه مرحوم اکبرزاده به تنهایی در ارتقاء شعر آیینی خراسان تأثیرگذار بود، گفت: او همواره به دنبال آن بود که اشعاری ولایی و انقلابی بسراید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه شعر مجازی، به مناسبت هفتمین روز درگذشت حاج محمود اکبرزاده، پدر معنوی شعر ولایی، شامگاه 24 فروردین به صورت زنده از صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: درست است که مرحوم اکبرزاده بیشتر در زمینه شعر و ادب فعالیت داشت اما در واقع او یک اندیشمند بود.

کتابی که ایشان در مورد امام حسین (ع) نوشته است، جز معدود اشعاری است که علاوه بر توصیفات بر سیره اباعبدالله نیز تأکید دارد.

وی بیان کرد: اکبرزاده همواره در سنگر انقلاب فعالیت می کرد و در همه مسائل اعم از سفرهای راهیان نور، هشت سال دفاع مقدس و حتی فتنه 88 همواره در جبهه انقلاب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مرحوم اکبرزاده در ارتقاء شعر آیینی خراسان

نقش مرحوم اکبرزاده در ارتقاء شعر آیینی خراسان