مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-13بين الملل

تداوم درگیری ها در لیبی و سرنگونی 2 پهپاد و یک بالگرد متعلق به نیروهای حفتر


دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فائز السراج از سرنگونی دو پهپاد و یک بالگرد متعلق به نیروهای موسوم به «ارتش ملی لیبی» به فرماندهی خلیفه حفتر خبر داد.

- دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فائز السراج از سرنگونی دو پهپاد و یک بالگرد متعلق به نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، محمد قنونو، سخنگوی نیروهای دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد، در جریان درگیری ها در منطقه أبو قرین واقع در شرق شهر مصراته دو پهپاد و یک بالگرد وابسته به نیروهای خلیفه حفتر سرنگون شدند.

قنونو در ادامه افزود، سامانه های دفاع هوایی نیروهای دولت وفاق، موفق شدند دو پهپاد از نوع وینگ لونگ ساخت چین و یک بالگرد از نوع ام.

آی 35 را سرنگون کنند.

وی همچنین تصریح کرد، سه تن از نیروهای حفتر که در هدفگیری غیرنظامیان در شهر طرابلس و أبوقرین دست داشتند و سعی می کردند نیروهای دولت وفاق ملی و تجهیزات متعلق به آنها را هدف قرار دهند، هنگام سقوط این بالگرد کشته شدند.

در همین راستا، منابع به شبکه الجزیره اعلام کردند که در نتیجه این درگیری ها 9 تن از نیروهای دولت وفاق ملی لیبی و بیش از 30 تن از نیروهای حفتر کشته شدند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند، نیروهای وفاق ملی همچنین برای انجام حملاتی به پایگاه های نیروهای خلیفه حفتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم درگیری ها در لیبی و سرنگونی 2 پهپاد و یک بالگرد متعلق به نیروهای حفتر

تداوم درگیری ها در لیبی و سرنگونی 2 پهپاد و یک بالگرد متعلق به نیروهای حفتر