مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-13ورزشي

درخشانی: به دنبال مربی خارجی برای تعلیم مربیان کشتی زنان هستیم


نایب رییس بانوان فدراسیون کشتی گفت: یکی از برنامه های اصلی ما استفاده از مربیان خارجی درجه یک، برای آموزش مربیان ما در رشته های آلیش و کلاسیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، فاطمه درخشانی ضمن تبریک و شادباش سال نو به بانوان کشتی گیر با اشاره به فعالیت های حوزه بانوان فدراسیون کشتی اظهار داشت: نگاه ما به ورزش بانوان در فدراسیون کشتی استفاده از تمامی ظرفیت های موجود است و قطعا در صورت بها دادن به بانوان توانمند کشورمان، شاهد موفقیت های بی نظیری خواهیم بود.

وی ادامه داد: البته با توجه به همین نگاه ما تیم ملی آلیش بانوان را در سال 98 به رقابت های جهانی قزاقستان اعزام کردیم که انصافا آن ها نیز از این فرصت استفاده کرده و توانمندی های خود را با اولین قهرمانی تیم ایران در این مسابقات نشان دادند که این موضوع نشان دهنده استعداد و قدرت بالای بانوان ایرانی دارد.

درخشانی با اشاره به سفر نافرجام بانوان به قرقیزستان گفت: موفقیت بانوان ایرانی در این مسابقات فدراسیون کشتی را بر آن داشت که حمایت های بیشتر از آن ها داشته باشد، مقرر شد که رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی این رشته برگزار و در ادامه نیز تیم به رقابت های آسیایی بانوان در قرقیزستان اعزام شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو تمامی برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشانی: به دنبال مربی خارجی برای تعلیم مربیان کشتی زنان هستیم

درخشانی: به دنبال مربی خارجی برای تعلیم مربیان کشتی زنان هستیم