مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-13اقتصادي

تکمیل پروژه های عمرانی سد یامچی در سالجاری


معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل از برنامه ریزی برای آغاز عملیات احداث و تکمیل پروژه های عمرانی به ویژه طرح آبگیرهای آب شرب اردبیل از سد یامچی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل از برنامه ریزی برای آغاز عملیات احداث و تکمیل پروژه های عمرانی به ویژه طرح آبگیرهای آب شرب اردبیل از سد یامچی خبر داد.

بهروز پورمهر 25 فروردین در حاشیه چهارمین کمیته اضطراری آبرسانی اردبیل اظهار کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی، عملیات احداث و تکمیل پروژه های آبرسانی اردبیل از امروز علیرغم مشکلات متعدد در تهیه مصالح با آرماتورگذاری پروژه بزرگ شفت اصلی آبگیر سد آغاز شد.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت کارگران و پیمانکاران طرح های عمرانی خاطرنشان کرد: بر این اساس مصوب شد تا با نظارت و کنترل کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و مشورت با جمعیت هلال احمر اردبیل، عملیات احداث و تکمیل پروژه های آبی استان با رعایت کامل مقررات و ضوابط بهداشتی از سر گرفته شود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل ادامه داد: هر چند عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی با همت همکاران، از روزهای نخستین سالجاری آغاز شده است، در صورت رفع موانعی که عمدتاً خارج از اختیارات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های عمرانی سد یامچی در سالجاری

تکمیل پروژه های عمرانی سد یامچی در سالجاری