مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-13اجتماعي

ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون خبر داد و گفت: جاده دسترسی به این دشت بسته شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون خبر داد و گفت: جاده دسترسی به این دشت بسته شده است.

علی محمدی مقدم در گفت وگو با ایسنا از ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون خبر داد و اظهار کرد: این کار برای حفاظت از گونه های گیاهی این منطقه با همکاری یگان حفاطت منابع طبیعی انجام می شود و جاده دسترسی به این دشت بسته شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در خصوص حفاظت از گونه های گیاهی در حال انقراض در شهرستان کوهرنگ، توضیح داد: حفاظت از مراتع طی تفاهم نامه ای به قرق بانان محلی سپرده شده است، این کار برای افزایش مشارکت مردمی در حفظ مراتع انجام می شود.

وی ادامه داد: بذر گیاهان دارویی مانند کلوس از قرق بانان محلی به صورت تضمینی خریداری می شود، این کار موجب شد غنچه چینی گیاهان دارویی از جمله کلوس به حداقل برسد و قیمت آن به چندین برابر افزایش پیدا کند.

محمدی مقدم افزود: چند اکیپ یگان حفظاظت منابع طبیعی از طریق مرز لرستان برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی منطقه سرآقاسید وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون

ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون