مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-13سياسي

تولید محوری اولویت اصلی فعالیت های حوزه هنری کردستان در سال99 است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تولید محوری را در تمامی قالب های هنری از جمله اولویت های اصلی این حوزه در سال جاری به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی صبح امروز همزمان با ایام هفته هنر انقلاب با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کرده و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان در سال گذشته، گفت: تولید محوری در سال جهش تولید اولویت اصلی حوزه هنری در استان کردستان به شمار می رود.

وی ادامه داد: نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی فرصت بسیار خوبی که در کنار رونق تولید در سایر بخش از جمله اقتصاد، به موضوع جهش تولید در عرصه فرهنگ و هنر نیز توجهی جدی صورت گیرد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: با توجه به اهمیت مسئله فرهنگ در عصر حاضر و افزایش میزان تاثیرگذاری آن بر سایر حوزه ها، می توان با جهش در تولید فرهنگ و هنر به جهش در سایر بخش های اقتصادی نیز امیدوار بود.

وی گفت: در راستای همین سیاست کاری در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در بخش های مختلف از جمله کتاب، آلبوم موسیقی، نمایش و فلیم کوتاه تولیدات مختلفی برنامه ریزی شده و انتظار داریم که بتوانیم با همکاری اصحاب فرهنگ و هنر به این چشم انداز برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محوری اولویت اصلی فعالیت های حوزه هنری کردستان در سال99 است

تولید محوری اولویت اصلی فعالیت های حوزه هنری کردستان در سال99 است