مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-13اقتصادي

کسب رتبه اول تنظیم بازار خراسان جنوبی در کشور


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد تنظیم بازار استان گفت: استان خراسان جنوبی در تنظیم بازار در سطح کشور حائز رتبه برتر شد.

- مشیر الحق عابدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: اختیارات کمیسیون تنظیم بازار استان تحریری نیست، بلکه اجرایی بوده و بعد نظارتی آن اولویت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی به تلاش های گسترده ستاد تنظیم بازار استان در روزهای پایانی سال 98 و ابتدای سال 99 اشاره کرد و افزود: باید با قدرت همچون گذشته قیمت کالاهای مورد نیاز مردم مورد رصد دقیق قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در بحث نیاز به کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت: باید اقدامات لازم در راستای جذب اقلام اولویت دار و با قید فوریت از کشور صورت پذیرد.

عابدی موفقیت جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان را به دلیل وجود کمیته های تخصصی ذیل آن دانست و تصریح کرد: موضوعات مرتبط در این کمیته ها بررسی و پس از کار کارشناسی دقیق ارائه می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از اعضاء خواست برای جلوگیری از افزایش قیمت ها، طرح ضیافت را به صورت ویژه پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول تنظیم بازار خراسان جنوبی در کشور

کسب رتبه اول تنظیم بازار خراسان جنوبی در کشور