مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-13اجتماعي

مسافت عاملی که اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل پیست اسب دوانی باغلق را می بلعد


مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به اینکه عملیات ساخت پیست اسب دوانی باغلق قبل از استانی شدن خراسان شمالی آغاز شده است، گفت: هنوز عملیات ساخت این پروژه به پایان نرسیده است و ساخت و ساز این پروژه ادامه دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به اینکه عملیات ساخت پیست اسب دوانی باغلق قبل از استانی شدن خراسان شمالی آغاز شده است، گفت: هنوز عملیات ساخت این پروژه به پایان نرسیده است و ساخت و ساز این پروژه ادامه دارد.

کوروش بهادری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برای تکمیل پروژه پیست اسب دوانی باغلق در شهرستان مرزی راز و جرگلان با چند مشکل مواجه هستیم، اظهارکرد: یکی از مهمترین مشکلات موجود مسافت زیاد این پروژه با مسیر اصلی است، بطوریکه این امر سبب شده تا انتقال امکاناتی همچون انشعابات آب، برق و گاز با انجام هزینه های خیلی زیادی انجام شود.

وی افزود: کار در این پروژه باتوجه به اعتبارات اختصاص یافته صورت می گیرد و با توجه به مشکل مذکور، مسافت بیشتر اعتبارات تعلق گرفته را می بلعد.

بهادری ادامه داد: از سوی دیگر این پروژه در مکانی سیل گیر جانمایی شده و در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: برای تکمیل پروژه به حدود سه میلیارد تومان اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافت عاملی که اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل پیست اسب دوانی باغلق را می بلعد

مسافت عاملی که اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل پیست اسب دوانی باغلق را می بلعد