مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 03:362020-04-13سياسي

ساحل نشینی با کرونا!


از روز شنبه همین هفته و با آغاز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در کشور، بسیاری از اصناف و فروشگاه ها فارغ از کم خطر بودن یا پرخطر بودن و یا ضرورت بازگشایی شدند و مردم نیز گویی تمام قد منتظر این لحظه بوده اند.

- ایسنا/بوشهر از روز شنبه همین هفته و با آغاز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در کشور، بسیاری از اصناف و فروشگاه ها فارغ از کم خطر بودن یا پرخطر بودن و یا ضرورت بازگشایی شدند و مردم نیز گویی تمام قد منتظر این لحظه بوده اند.

ویروس کرونا ، همان که نامش ترس را بر تن تمام جهان انداخته و از تیتر روزنامه ها تا صفحات مجازی و گفتگوهای روزمره مردم را تحت شعاع خود قرار داده است، انگار فارغ از وحشت بزرگی که در نامش پنهان کرده نتوانسته بخش زیادی از مردم را عمیقاً متاثر و یا متحول کند.

افرادی که دربه در و هراسان دنبال الکل و ماده ضدعفونی می گردند، آدم هایی که بدون ماسک و دستکش قدم برنمی دارند، نصب روشویی در جلوی بعضی از فروشگاه ها و قرار دادن ویترین درب مغازه تا جلوی ورود مشتری گرفته شود، فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند و شیفت بندی نیروهای کاری در سازمان ها و ادارات، و فروش و عرضه نان بسته بندی شده در نانوایی ها برای جلوگیری از تجمعاتی که به گفته پزشکان کرونا را شعله ور می کند هیچکدام باعث نشده برخی ساحل نشینی و خرید و تفریح خود را بگذارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل نشینی با کرونا!

ساحل نشینی با کرونا!