مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 23:502020-04-12سياسي

طلبه ای که سالش را در غسالخانه اموات کرونایی تحویل کرد


زینب برادران افتخاری طلبه مشهدی است که در روزهای حضور نیروهای جهادی برای تغسیل اموات کرونایی در مشهد، فرماندهی عملیاتی واحد خواهران قرارگاه تجهیز و تغسیل اموات را بر عهده داشت و سال نو خود را در غسالخانه تحویل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بارها شنیده ای که اولین تجربه ها ماندگارترند و اغلب توأم با ترس، هیجان و شادی هستند، اما جنس برخی از تجربه ها با یکدیگر متفاوت است، گاهی به این علت تن به تجربه کردن می دهی که از فتوای ولی امرت پیروی کرده تا امنیت خاطر را به مردم سرزمینت هدیه کنی.

زمانی که تیمم اموات کرونایی خاطر بازماندگانشان را مکدر کرده بود، طلبه های مشهدی داوطلبانه پای در میدان تجربه ای سخت و شاید ترسناک گذاشتند، زیرا مقام معظم رهبری طی استفتایی اعلام کردند که مجرد ابتلای به بیماری کرونا، موجب سقوط احکام واجب مربوط به میت نمی شود، بنابراین با رعایت کامل نکات بهداشتی و استفاده از تجهیزات ایمنی، هر چند با صرف هزینه، باید حداقل واجب در مورد غسل، حنوط، کفن، نماز میت و دفن انجام گیرد.

زینب برادران افتخاری طلبه 42 ساله ای که در 12 روز حضور نیروهای جهادی برای تغسیل اموات کرونایی در مشهد، فرماندهی عملیاتی واحد خواهران قرارگاه تجهیز و تغسیل اموات کرونایی را بر عهده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که سالش را در غسالخانه اموات کرونایی تحویل کرد

طلبه ای که سالش را در غسالخانه اموات کرونایی تحویل کرد