مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 23:352020-04-12سياسي

رزمایش مواسات در مساجد چگونه انجام می شود؟


معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: پویش نذر قربانی با عنوان «هر مسجد یک قربانی» بناست اجرایی شود که در این پویش هر مسجد حداقل یک قربانی با کمک های مردمی انجام خواهد داد تا در میان نیازمندان توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: اعضای هر مسجد تهران به عنوان یک مرکز نیکوکاری در طرح رزمایش مواسات برای کمک به نیازمندان محلات سبد کالا تأمین می کنند و در این راستا پویش هر مسجد یک قربانی نیز اجرایی می شود.

جزییات رزمایش مواسات در مساجد/ اجرای طرح هرمسجد یک قربانی محسن ولییی معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار داشت: روز گذشته شنبه 23 فروردین ماه نشستی با حضور ائمه جمعه استان تهران و مدیران نواحی این مرکز در راستای کمک رسانی به محرومان و نیازمندان برگزار شد که در این راستا قرارگاهی در این زمینه تشکیل شد.

مساجد سبد کالا برای نیازمندان محلات تأمین می کنند وی با اشاره به مصوبات صورت گرفته در این نشست گفت: بنا شد در گام نخست ائمه جماعت در خصوص این پویش توجیه شوند و سپس تأمین سبدکالا برای نیازمندان با جمع آوری کمک های مردمی و توزیع در محلات صورت گیرد.

اجرای پویش هر مسجد یک قربانی ولییی تصریح کرد: پویش نذر قربانی با عنوان هر مسجد یک قربانی بناست اجرایی شود که در این پویش هر مسجد حداقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مواسات در مساجد چگونه انجام می شود؟

رزمایش مواسات در مساجد چگونه انجام می شود؟