مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 22:202020-04-12بين الملل

اردوغان استعفای وزیر کشور را نپذیرفت


رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه پس از استعفای وزیر کشور در پی انتقاد از نحوه ی مقابله با بحران کرونا و اعلام قرنطینه ی دو روزه در ترکیه، با درخواست او موافقت نکرد و سلیمان صویلو همچنان در سمت خود باقی ماند.

- رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه پس از استعفای وزیر کشور در پی انتقاد از نحوه ی مقابله با بحران کرونا و اعلام قرنطینه ی دو روزه در ترکیه، با درخواست او موافقت نکرد و سلیمان صویلو همچنان در سمت خود باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رجب طیب اردوغان، رییس جمهور این کشور با استعفای سلیمان صویلو، وزیر کشور ترکیه موافقت نکرده و آن را نپذیرفته است.

ریاست جمهوری ترکیه اندکی پس از اعلام استعفا از جانب وزیر کشور، اعلام کرد که استعفای سلیمان صویلو هم برای او و هم برای کشور مناسب نیست و با تقاضای او موافقت نخواهم کرد و وی همچنان در سمت خود به فعالیت ادامه خواهد داد.

معاونت ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد: استعفای وزیر کشور ما توسط رییس جمهور پذیرفته نشده است، او به انجام وظیفه و فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سلیمان صویلو، وزیر کشور ترکیه پیشتر گفته بود که وی به دلیل نحوه ی مدیریت بحران توسط دولت و انتقاد از تمهیدات اتخاذشده و اعلام قرنطینه ی دو روزه در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان استعفای وزیر کشور را نپذیرفت

اردوغان استعفای وزیر کشور را نپذیرفت