مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 19:352020-04-12اقتصادي

طرح نظارت ویژه استاندارد در قم اجرا شد انجام 3 هزار بازرسی


مجید آوری فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای طرح نظارت ویژه استاندارد به دلیل شیوع کرونا، افزود: در زمینه کنترل کیفیت محصولات تولیدی که دارای استاندارد اجباری هستند و شامل مواد غذایی، ایمنی و بهداشتی می شود، در اسفند و فروردین ماه به صورت منظم پایش انجام شد.

وی بیان کرد: طرح ویژه ای طی این مدت در زمینه نظارت بر صنایع غذایی، شوینده ها و ضدعفونی کننده ها و صنایع سلولوزی انجام شده است.

مدیر کل استاندارد استان قم گفت: همکاران این اداره کل به صورت منظم در بازار حضور یافته و محصولات را کنترل کردند و در صورتی که محصولات مشکلاتی از نظر کیفیت داشتند اقداماتی اعم از جمع آوری، توقیف، تذکر و معدوم سازی انجام گرفته است.

نظارت استاندارد از تولید تا مصرف را شامل می شود وی اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه تاکنون در اجرای طرح ویژه اداره کل استاندارد سه هزار مورد بازرسی از اصناف قم انجام شده است که این نظارت ها از تولید تا مصرف را شامل می شود.

آوری فرد گفت: در زمینه تولید ضدعفونی کننده از جمله سفیدکننده و وایتکس و دستمال کاغذی که مصرف بیشتری دارد، نظارت بالاتری انجام می شود.

وی عنوان کرد: برخی از واحدهای صنعتی از جمله واحدهای تولید سوسیس و کالباس طی این مدت تعطیل بودند اما برخی از واحدهای ضروری به فعالیت مضاعف پرداختند تا تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارت ویژه استاندارد در قم اجرا شد انجام 3 هزار بازرسی

طرح نظارت ویژه استاندارد در قم اجرا شد انجام 3 هزار بازرسی