مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 19:052020-04-12سياسي

آگاه سازی مردم تاثیر بسزایی در کاهش تعداد مبتلایان کرونا دارد


حسین عباسی روز یکشنبه از طریق ویدئو کنفرانس در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان غربی اظهار داشت: امروز در بازدید میدانی که از سطح شهر داشتیم، خوشبختانه طرح فاصله گذاری هوشمند را هم مردم و هم اصناف شهرستان ماکو به خوبی رعایت کرده اند.

وی افزود: قطعا هرچه بیشتر مردم در این زمینه آگاه شوند و طرح فاصله گذاری را بهتر رعایت کنند در کاهش تعداد مبتلایان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرماندار ماکو در ادامه عنوان کرد: امروز 10 کامیون کبوتر از مبدا شهر آبادان به مقصد شهر بازرگان، به دلیل اینکه مجوز لازم را نداشت در ورودی شهر ماکو توقیف شد.

استاندار آذربایجان غربی در این مورد با توجه به مشکوک بودن این کامیون ها، دستور داد که پیگیری های لازم توسط مسئولان امر انجام شود.

فرماندار میاندوآب هم در این جلسه گفت: امروز در بازدید از بانک ها شاهد تراکم جمعیت بودیم؛ در صورتی که امکان داشته باشد پیشنهاد می کنیم که بانک ها به صورت دو نوبتی کار کنند تا تراکم جمعیت کمتری را داشته باشیم.

مهدی قهرمانی همچنین تصریح کرد: طرح فاصله گذاری هوشمند به صورت جدی در شهرستان میاندوآب اجرا می شود.

مهران صفری، فرماندار پلدشت نیر اظهار داشت: در طرح فاصله گذاری هوشمند به اصناف کم ریسک اجازه داده شده که فعالیت خود را دوباره از سر بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی مردم تاثیر بسزایی در کاهش تعداد مبتلایان کرونا دارد

آگاه سازی مردم تاثیر بسزایی در کاهش تعداد مبتلایان کرونا دارد