مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 17:452020-04-12سياسي

استاندار : البرز در مسیر تحقق جهش تولید حرکت می کند


عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از صنعتگران این استان که با هدف تشکر از استاندار البرز برای محقق ساختن شعاع 120 کیلومتری و رونمایی از تمبر این رویداد مهم برگزار شد، افزود: به رییس جمهوری قول دادیم که اگر رفع ممنوعیت شعاع 120 کیلومتر محقق شود، انقلابی در اشتغال استان ایجاد می شود.

وی بیان داشت: با حمایت و همراهی که از سوی صنعتگران و تولیدکنندگان این استان وجود دارد این توفیق به دست آمده که در راستای جهش تولید گام برداریم .

شهبازی گفت: علاوه بر مکاتبات و پیگیری های جدی در پایتخت، میزبانی مسوولان ملی را در البرز داشتیم و از فرصت چند بار حضور رییس جمهوری که برای افتتاح پروژه های راه سازی به البرز سفر کرده بودند نیز برای بیان درخواست ها و مطالبات البرز بهره برداری کردم.

استاندار البرز افزود:بسیاری از مسوولان ملی این استان را محدود به کرج می دانستند و به واسطه دعوت های مکرر از آنها برای حضور در این استان، اشراف کامل پیدا کرده و این چنین مستمر، شاهد توفیقات پی در پی در حوزه های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه باز هم در انتظار حضور رییس جمهوری در البرز هستیم، افزود: پروژه های مهمی در البرز معطل مانده بود و اکنون گره گشایی شده که مهم ترین آنها بهره برداری از پروژه های ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران –شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار : البرز در مسیر تحقق جهش تولید حرکت می کند

استاندار : البرز در مسیر تحقق جهش تولید حرکت می کند