مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 17:162020-04-12اقتصادي

معاون استاندار ایلام: طرح های سرمایه گذاری باید به موقع تامین آب شوند


حیدر نعمتی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آب و فاضلاب استان ایلام و در ارتباط ویدیو کنفرانس با مدیرعامل مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: اکنون پروژه های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، گردشگری و خدمات در حال اجرا هستند که انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب با تامین آب این طرح ها در روند بهره برداری از آنها همکاری کند.

وی خواستار تامین آب شهر ایلام به ویژه در ایام پیک تابستان شد و افزود: شرکت آب و فاضلاب می تواند با ارتقای خط لوله از سد چم گردلان دغدغه تامین آب شهروندان ایلامی را به عنوان خواسته بحق آنان برطرف کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر تامین آب پایدار پایانه مرزی مهران و شهر مهران از محل سامانه گرمسیری و همچنین تسریع در اجرای خط انتقال آب شهر ملکشاهی به عنوان انتظاری که بین مردم این شهرستان ها ایجاد شده است، گفت: با تزریق به موقع اعتبار می توان این طرح ها را به سرانجام رساند.

نعمتی همچنین از مدیرعامل آب و فاضلاب کشور خواست با توجه به اینکه آب 122 روستای ایلام قبل از دولت تدبیر و امید به صورت سیار تامین می شد و اکنون شمار این روستاها به 22 روستا رسیده است اعتبار لازم برای رفع مشکل تامین آب این روستاها را اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار ایلام: طرح های سرمایه گذاری باید به موقع تامین آب شوند

معاون استاندار ایلام: طرح های سرمایه گذاری باید به موقع تامین آب شوند