مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 16:052020-04-12سياسي

برگزیدگان پویش خانواده کتابخوان معرفی شدند


مراسم اختتامیه پویش خانواده کتابخوان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با حضور نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با مشارکت بیش از 2 هزار خانواده از استان و کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مراسم اختتامیه پویش خانواده کتابخوان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با حضور نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و مرتضی کرباسی نایب رییس مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی استان و با مشارکت بیش از دو هزار خانواده از استان و کشور برگزار شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان پویش خانواده کتابخوان و آرزوی صحت و عافیت برای همه مردم ایران اسلامی گفت: در همه کشورهای دنیا معمولا ممکن است در گذر زمان حوادث متعددی از جمله سیل و زلزله و بیماری را تجربه کنند.

  حجت الاسلام نصرالله پژمانفر افزود: اگر مدیران و مسؤولان جامعه برای این گونه شرایط و بحران ها برنامه مدون و منسجم داشته باشند، یکی از شاخص های اصلی موفقیت در مدیریت را دارا خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان پویش خانواده کتابخوان معرفی شدند

برگزیدگان پویش خانواده کتابخوان معرفی شدند