مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-12پزشكي

اختلافات خانوادگی بیشترین تماس های اورژانس اجتماعی البرز است


اسدالله حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به پیامک ارسال شده وزارت بهداشت در خصوص خدمات اورژانس اجتماعی با مضمون در صورت مشاهده یا مواجهه با موارد کودک آزاری، همسر آزاری در ایام کرونا، برای دریافت خدمات اجتماعی-روانی به صورت رایگان و شبانه روزی با شماره تلفن 123 اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی تماس گرفته شود ، تعداد تماس های برقرار شده با این خط بررسی شد.

وی ادامه داد: براساس بررسی ها و مقایسه آن در 24 ساعت قبل از ارسال پیامک با افزایش قابل ملاحظه تعداد تماس های برقرار شده در طی یک شبانه روز یعنی 993 درصد شاهد بودیم .

حیدری گفت: بیشترین فراوانی مربوط به همسرآزاری واختلافات حاد خانوادگی دراین بخش بوده و در موضوعات گزارش سالمندآزاری ، اقدام به خودکشی ، افکار خودکشی و کودک آزاری رشد کمتری را نسبت به سایر موارد شاهد بوده ایم .

مدیرکل بهزیستی البرز اظهار داشت : همچنین 77 درصد موارد شهروندان بدون توجه به خدمات قابل ارایه از طریق این خط ، برای پیگیری مسایل غیر مرتبط از جمله درخواست راهنمایی و ارجاع به مراکز درمانی ، مسایل بهداشتی ، خدمات مشاوره ای و معیشتی با کارشناسان این خط تماس گرفته اند که ناشی از عدم آگاهی تماس گیرندگان به وظایف اصلی این مجموعه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات خانوادگی بیشترین تماس های اورژانس اجتماعی البرز است

اختلافات خانوادگی بیشترین تماس های اورژانس اجتماعی البرز است