مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 14:502020-04-12سياسي

لزوم نظارت دقیق بر نحوه صدور مجوز و نحوه فعالیت مراکز خیریه در شهرستان بناب


در شهرستان بناب شاهد گسترش مراکز خیریه در قالب فضای مجازی بوده ایم تا جایی که برخی سایت ها نیز وارد این گود شده اند باید بر نحوه صدور مجوز و نحوه فعالیت مراکز خیریه در شهرستان بناب نظارت دقیق انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس- جاوید بنابیان:  نیکوکاری در کشور ما از سابقه ای طولانی برخوردار بوده و همواره به عنوان یک اصل مهم مورد تکریم بوده است و دین مبین اسلام نیز با صفت خداوند بخشنده و مهربان به بخشندگی تأکید کرده است.

انفاق و تعاون در دین مبین اسلام از جایگاه و منزلت ویژه ای برخوردار است و در این میان نقش مشارکت مردمی و سازمان های خیریه در بهبود و ارتقای سطح زندگی اقشار آسیب پذیر بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که روند خدمات رسانی این اقشار بوروکراسی و پیچیدگی مراحل اداری دولتی را ندارد و افراد نیازمند می توانند در کمترین زمان ممکن به خدمات مورد نیاز خود دست یابند.

از طرف دیگر، فعالیت این نهادها کمکی به دولت در جهت افزایش رفاه جامعه است بطوری که نقش مشارکت های مردمی در جریان زلزله های متعدد اتفاق افتاده، سیل ها و اخیراً در بحث شیوع ویروس کرونا غیرقابل انکار بوده است و این نهادهای مردم محور نقش بازوی قدرتمند دولت را در حمایت از اقشار آسیب پذیر ایفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت دقیق بر نحوه صدور مجوز و نحوه فعالیت مراکز خیریه در شهرستان بناب

لزوم نظارت دقیق بر نحوه صدور مجوز و نحوه فعالیت مراکز خیریه در شهرستان بناب