مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 14:402020-04-12اجتماعي

ادامه فعالیت حمل و نقل عمومی با رعایت پروتکل بهداشتی


شهردار همدان از ادامه فعالیت حمل و نقل عمومی با رعایت پروتکل بهداشتی خبر داد.

-  عباس صوفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم به حمل و نقل درون شهری و سوء استفاده برخی از مسافربرهای شخصی از عدم فعالیت ناوگان عمومی در شهر و نارضایتی شهروندان از این موضوع، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی با رعایت پروتکل بهداشتی انجام می شود.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل شهری اعم از تاکسی ها، خودروهای ون و اتوبوس ها از روز دوشنبه 25 فروردین با یک فرایند ویژه فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

شهردار همدان در ادامه بر لزوم حفظ سلامت عمومی شهروندان تاکید کرد و گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده، تمام رانندگان حمل و نقل عمومی از فردا دوشنبه ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شدند.

صوفی افزود: در همین راستا و بر اساس تدابیر اندیشیده شده در ستاد مبارزه با کرونا، معاونت تاکسیرانی و اتوبوسرانی که پیش از این اقدام به تهیه و توزیع ماسک و دستکش به رانندگان کرده بودند، مجددا این اقلام بهداشتی را تهیه کرده و از فردا در اختیار رانندگان قرار خواهند داد.

وی گفت: رانندگان ملزم به استفاده از این اقلام هستند و در صورت عدم استفاده از ماسک و دستکش با آنها برخورد جدی خواهد شد که طبق قانون و با همکاری پلیس راهور، خودرو رانندگان متخلف به پارکینگ منتقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فعالیت حمل و نقل عمومی با رعایت پروتکل بهداشتی

ادامه فعالیت حمل و نقل عمومی با رعایت پروتکل بهداشتی